أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

جاء لياخذك من احضانى

جاء لياخذك من احضانى




ليغتصب حقى ليكون هو جانى
جاء من بين كل االنساء
واختار امراتى
فانه وبلا وعى يمزق الكبرياء
جاء ليحرقنى
ليصهرنى
ليغرقنى
ليحرمنى
ليرمينى
ويعصفنى
يغرس خنجرا فرعونيا فى جوف قلبى
يشوه ما تبقى لى من احساس يا دمعى
الا تعلم يا رجل
اننى احبها حتى الهذيان
فهى فى الدم
والعروق
والشريان
هى من كتبت تاريخى
هى من سحقت حواجر القلب
وصارت هى فى مفكرتى كل التواريخ
اتعلم يا رجل
انها ممكلتى وكيانى
انها امراتى وعنوانى
انها انثى لعشقها انا صرت معبد
يزورنى العشاق ايام وليالى
فى عشقها انا صرت اسطورة
عشق وتفانى
فهى لى لحن
واغانى
ورقص
وامانى
هى عصفورتى
هى طفلتى
هى اميرتى
هى حلوتى
هى غصن الزيتون فى عالمى الحزين
هى ماء يجرى ما بين العينين
وشمس اشرقت على ليلى الطويل
اتعلم يا رجل
انك وبلا وعى تمزقنى الى الاف الاجزاء
اتعلم ان طلبك احرقنى بعنف بهدوء
ونثرنى بين الارجاء
اتعلم ياهذا انك اسلت دمعى وحرقت فؤادى
اتعلم يا رجل
انك لو اجتمعت انت وعالم اخر كعالمك
ان يحبوا مثلما احببت امراتى
لو جمعت المقاتلين من سلف العصور
والهائمين بالعشق والمتشردين من الحب
وجمعت الخلائق من وسط البحور
فلن تحبوها مثلما احبها
لن تحسوها مثلما احسستها
لن تعرفوها مثلما عرفتها
اتعلم يا رجل
ان الحب وردة وهى وردتى
وان العشق حياه وهى حياتى
وان البوح كلام ولكنه فى ملفاتى صمت
فاصمت
ولا تاتى
اصمت فقط
واذهب
لانك لاتعلم ولن تعلم

0 comments: