أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

أنا برق ينير عالمك



ما الذى جعلك تلهو بتفاصيلى

نعم اريدك
ان تغير من ملامحى
ارسمنى من جديد
اختر لى اسما أخر
فانا فى عشقك اخلص بتفانى
نعم اريدك
ان تنقلنى الى عالم اخر
الى وطن اخر
حياه اخرى
فانتى
وطنى
وعالمى
وحياتى
اقذفينى الى حدود السماء
وارمينى بقوة ولا تسالينى
فكل ما اطلبه حب امراة يمحينى
يمحى ذاكرة وماضى وانين
كونى معبدى فى اعالى الجبال
اريدك
ان تكتشفينى فى عالمك
ان تكتبينى بين قوانينك
او تجعلينى احد اركانك
اريدك
ان تغمرينى فلا ترحمينى
وتكتبينى ولا تمحينى
وترمين الدمع فى افقى فقط اجعلينى
دمعة
او ابتسامه
او حتى هلوثة
فالهلوثه فى عالمك نبيذ يسقينى
حبيبتى
زهرتى
قلمى
وكراستى
قيودى
وحريتى
ضحكى ودمعتى
ان كان الحب هلوثه فانا اشدها
وان كان مرض فانا الموت
وان كان تضحيه فانا قربانك
وان كان ماضى فانا تاريخك
سيدتى فقط اريدك
ان تعبرى بى عالمك
واكون بين عينكى رمش سقط
اريد ان اكون سحابه صيفية هائمه
فى عالمك
او رعدا
يكسر حواجزك
او برقا
ينير مدينتك
اريد ان انام فى ربيع عينيكى
فاتركينى
فقد ارهقنى البحث
فى عينيكى
اريدك والاراده بعثرتنى
وكلماتى اهتزت فى شفاتى
فاخرستنى
فانا فقط اريدك

0 comments: