أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

اعتبرى كلماتى هلوسات


تعترينى رغبة عارمة

فى ان تلتف يداى حول خصرك

وان اتمدد على شفتيكى
كالموجه على احد المحيطات
تعترينى رغبة ان اكون لغز عالمك
كلغز ضاع بلا اجابات

وظل تساؤلات
كبرمودا الشامخ الذى اذاب النجمات
تعترينى رغبة فى ان اندس بين ضلوعك
انا الباحث عنكى وسط غيوم

ابحرت فى سماءات

ولا زلت بعيداً
اريد ان يرتاح صدرى على صدر

تتوه فى ملامحه الكلمات
وبه كبرياء انثى سقطت امامها أمبراطوريتى
معكى قد يكون هناك لغات
ولكنها لغات بلا مفردات

فتلك فقط كتابات
ان كنتى تقرئين

اعتبرى كلماتى هلوسات
جاءت تائهة فى شكل خربشات

عصيده بعدها الممات

0 comments: