أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

دون تـردد .....اخـتـرت عـيـنـيـك


دون تـردد .....اخـتـرت عـيـنـيـك

يـأخـذنـي الـفـجـر لـنـسـج الـمـسـتـحـيـل
فأحلم
وحـيـث وجـه حـبـيـبـتي
فأعيش اللحظه
وأحلم
حين أرسـو بميناءك وترسم حروفى عيونك
وكـأن حـبـك روايـات
أنـا وأنـتي ودفء الـهـوى
والـروعـة تـلـفـنـا
بيننا مـوعـد
فيه الشوق
كنهارك
وحتى مـسـائــك
فأنتى الشمس والقمر
النور والصباح
وحتى عـتـمـة الـلـيـل
وخـصـال أشـواقـنـا تـتـمـرد فـي بـريـقـهـا
يـبـلـغـنـي نـبـض قلبى
وكـأن حـواري مـمـنـوع
وسـهـدي مـرفـوض
فأنتى كلامى وصمتى
فتـخـاذل الـزمـان الـمـطـحـون
وهـاجـم أيامك
و يـتـنـاثـر حـطـامـي
فـأنـادي شفتيكى بـلـحـن مـكـسـور
فأنتى جسدى وكل زكرياتى
يـلـقـي الـنـعـاس مـوجــك
فـأغـرق فـي بـركـانـي الـثـائـر
فـوق سهلك ويـنـبـوع الـدمـع
داهـمـنـي حـيـن رمـقـت جـراحــك
هـذا الـهـوى مـنـقـوش فـوق الـصـدور
والـعـذاب فـي أدغـال أنـات الـقـلـوب
وأنـتي طـبـيـبة الـجـرح
والـقـلـب
فأنتى كل عالمى والأمى
حتى فرحى وكبريائى
مـسـجـونه سـيـقـذف الـجـراح أنـاتــك
اين الكـبـريـاء
أنـا ووجـعـي الـممزوج فـي طـعـم الأيـام
نـنـسـج مـرسـاة تـصـطـدم بـصـخـور شـواطـئــك
عـاصـفـة جـوارح أحـلامـنـا الـحـزيـنـة
والـلـيـل كـئـيـب
بـاهـت بـشـحـوبـه
حـيـن يـعـلـن الـمـوت فـي هـدوئــك
فأنتى بروده الجو
ودفء الشمس
فكيف أكون أنا إن لم تكونى أنتى موجوده
يـا مـسـافـرة بـأحـلامـي
هـل تـذوقـتي لـوعـة الـحـب
وشـهـد فـراقــك
تـسـوقـنـا وشـوشـات الـعـشـق
أنا ضـائـع فـي مـشـاعـري
يـعــتـقـلـنـي الصمت
أحس بأنى لا اتنفس
فاسـتـنـشـق العـبـيـر أنـفـاســك
فتكون انفاسك سببا لحياتى
ومـا بـيـن الـظـلام وتـيـار الـحـب الـعـاتـي
تـائـه
محارب
ورمـاحـي لا تـرتـاح الا عند لـمـس كـلـمـاتـك
دون تـردد
اخـتـرت عـيـنـيـك
فـأنـصـفيـنـي يـا سـيـدة تـألـق الـصـبـاح بـنـور عـيـنـيـك

0 comments: