أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

اعترافات عاشقين



قالت له اتعترف على نفسك بالجنون
قال أتشكى فى جنونى
انه كالشمس الساطعه فى السماء
جنونى هو حبك

فهل تقبلين هديتى


قالت : اتستطيع أن تحضر النجمات التى فى السماء
قال لها انا استطيع احضار النجمات كلهن على طبق يسمى القمر
به كلمات
كالبلور
موضوع
فكرة
ممكن تتحول لبسمه
او نسمه
ممكن تبقى كلمه
وممكن نكون حياه
صعبه الفكرة
بس يبقى الهمه
ان الحب
ليس مجرد كلمه
قالت أتعلم ايها الرجل
ان اكتر الاشياء بغضا فى حياتى
هو الحب

قال "الحب

انا عايش على امل
انى ألاقى البنت
اللى احبها بجد
قالت
الحب ده لعبه وأكبر قواعدها الخيانه
قال
لعبته الحب كتير
قالت
يتخليك توصل لساااااااااابع السماء
ايا اما تدمرررررررررررررررررررررررك
ياأما ..............
قال
يأ أما.....أيه ؟؟؟
كملى وقفتى ليه
قال لها انا اعرفك بالاختيار التانى
انا عارف
يعنى ايه
دفى الحبيب
فى ليالى الشتا الطويله
انا عارف يعنى ايه همسه شوق
من عاشق ولهان
اناعارف يعنى ايه
قصه حب
انا لو كنت بنى ادم عادى
لكنت موووووت من زمان:
فى الحب كلها
دمااااااااااااار
قالت
وكم من السنين قضيتها
فى قصه الحب المزعومه
ومع ذلك املى برضه فى الباقى من حياتى
انى احب بجد
حب حقيقى

قالت
وكم من السنين قضيتها
فى قصه الحب المزعومه
قال :أتريدين معرفه كم عشت
وكم كانت الحياه فى الحب
كانت حياتى كلها مستنفذه فى الحب
اولهن
انا اكتر بنت حبيتها
وعمرى ماقولتلها
كلمه بحبك
اكتر بنت قربت من قلبى
وأخترقت حواجز عقلى
عرفتها لمده ست شهور
وبنت تانيه
بتقول انها انتيمتى
عرفتها أكتر من 8 سنين
نتكلم فى التليفون اكتر من 5 ساعات
ونتقابل يوميا الساعه 6 صباحا
ونفترق الساعه 8ليلا
اتريدين عدد اكبر
بنت فى الثانوى
عرفتها
4 سنين
سقطت بسببى كتير
امممم
فى الاعدادى
بنت برضه عرفتها سنتين
قالت له
يعنى عرفت الكثير من النساء
فلتتكلم عن المخلوق الاسطورى
الذى يسمى الحب
لعلى اخنقه بيداى لو وجدته فى طريق الحب على وادى القمر
تحت ظلال اشجار الليمون
وامام شاطىء الخوف والحرمان
قال احببت
اكتر من العدد اللى انتى ممكن تتخيليه
قالت له
أنا ياصديقى لم أحب غير شخص واحد ملك حياتى
ومفتاح نور قلبى
ووساده مستقبلى
وغيرني من كل المساؤى والمخاوف والزكريات الاليمه

ومن بعيد نسمع اغنيه ياقلبى للمغنى مجدى سعد
قالت
وبعد ها حبيته حب ا م لبنها
اللي القدر بعتلها الحب على هيئه انسان هو حبيبها
ونور ايامها
ولياليها
أتعرف هذا الاحساس لما تكون انت سعيد
وهو حزين
وتكون سعادتك هى اسقبالك لأحزانه
قالت الان
وقد خنقتنى الدموع
وسالت على وجنتى انهار من دموع البكاء
لعل قلبى ارتاح
من الزكريات
قال لها
انا قولت هتنتحرى
قالت ألا تتخيل انى احلم بالانتحار كل يوم
فكرهى لهاذا الكائن المسمى بالحب
غطى على احساسى بكل متع الحياه
جعلنى اكره
الحياه
والدنيا
والعالم
والناس
كرهت البحر
والنسيم
كرهت كل معانى الجمال
لأجل الحب
قالت سأقول لك مختصر مفهوم الحب
اللي بيحب أوووووووووووي هو اللي بيتجرح اووووووى
ومن بين دموعى :
سأتكلم وأكتب نزيف كلماتى
بحبر من الدماء على صفحات الزمن
انا احببته أكتر من حبى للحياه
لانى احسست انه جزء منى
جسدى لايفارق جسده
لاننا كيان واحد
وعقل واحد
وقلب واحد
لو انفصلنا سأموت لانى سأعيش وقلبى خارج جسدى
فقد أخذه معه
هو كان الحلم الحقيقى فى حياتى
أعطانى الله هديه
هى حبه
والله هو المعطى
صاحب المنحه
وقد أستردها
قدر الله قد ابعدنا
وهو رحل

قالت ألم تقتنع بأن الحب لعبه
فال أنا محترف فى لعبه الحب هذه
ولكل لعبه
قواعد وقوانين
: بس اجمل لعبه
: ممكن الانسان يلعبها
: بس اى لعبه
فيها مكسب
: وخساره
: انا لو كسبت
: مش بفرح
لانى بكسب بتمن
: وهو خساره الطرف التانى
: وده فى حد ذاته
خساره
قالت وخسااااااارتك انت كمممممماااااااااااااان
اكبر الخسائر فى كتاب المأسى والهزائم
الحب لعبه
ولكل لعبه قواعد

: وانا هلاقى القاعده
وهدمرها
: وابنى مبادىء
جديده للحب
: قانون جديد
: لوحدى
»: حتى لو هاجمه الناس

قالت أ مجنوووووووووووووووووون انت
قال: انا مجنون لتقتنعى بجنانى سأفص عليكى قصه فى علم الخيال


فالت لى حبيبتى يوما لكى تصالحنى
تعال لتأخدنى من بيتى بالرغم من امطار الشتاء
ولسعه بروده الجو
ركبت مواصلات لمده ساعه لكى اصل لمنزلها
وأصطحبها لمحطه الفطار حيث مكان الجامعه
وهى طنطا
امممممم
احسسنا بدفا قرب الحبيب لحبيبه
بالرغم من انى لم أنطفها يوما اما عينيها
كلمه احبك
فطورنا فى المنصورة
وتشابكت ايدينا على كورنيش دمياط
وقبلتنى على معديه مدينه القنطره
وعدنا ليلا
الى الاسكندربه
ههههههههههه
خبل
جنان
انا اعترف بجنونى
قالت
قصتى معه اعلى من الطير فى السماء
وأعمق من البرديات الفرعونيه
والتعاويذ السحربه
لم ينم يوما فى حبى وهو حزين
اما انا
فالدموع مليئت وجدانى
وعقلى
وقلبى
حتى سمونى دمعه بريئه
هل عرفت قصتى
اتعلم مدى كرهى للبحر
والطواف ليلا بنسمته العليله
ويدالك متشابكتان
مع ارق ايدى
وانامل الحبيب
نعم انااعترف انى اكره البحر
لان حبيبى لايزال يجلس هناك يتذكر بعادنا
ولا البحر هو بلده
وملاذه
وفيه رحل
أتقول انك تعيش على امل الحب

الحب هو كدبه عمرى الذى ضاع من اجله المستقبل

قال هل تتخيلين رهبان جبل الخب
والاله الحزينه التى تسمى فينوس
لانها كدبه
والله هو الخالق
لكل شىء
حتى الحب
والمذبح على الالا م والمأسى
والذكريات الحزينه
دعينا ننسى كلمه الوداع
الفراق
الخداع
العناد
ولنركز على الحب
والعشق
والهيام
فلنسمى انفسنا عاشقين بلا هويه

0 comments: