أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

أحساس غريب


يقودنى احساس غريب لكى أطير فوق عالمك




لأرى بريق شفتيك
ولهيب الشوق فى عينيك
يقودنى الاحساس لأطير واحلق بعيدا ً
لأهاجر حلمى الحزين
ولسعه الليل لثغرى
بعدما كانت شفاهك هى التى تلسعنى
والدموع تغرقنى
فى ليل
وحيد
باقى حزين
والطير فى السماء يذفنى
والبحر يذكرنى بمصيبتى
وبقايا زكريات الحنين
وحبنا الباقى
حيث تكسرت جرار الشوق والحنين
ويأتى الحب
ذاك الطائر الاسطورى
ليحملنى على كفيه
ويمتد على جسدى
ويحوم خلف نافذتى
ويقلب المساء نهار
ويكون النهار حالك السواد
خذنى أيها الحب
وتباهى بأنى العاشق الولهان
جريح الوقت والزمان
حين يداهمنى الليل
وينام الجرح بحضنى
أتوه
وفى عينيها أجد عنوانى
بين كلماتها بلدى وأخوانى
ونبضى فى قلبها يحيينى
لأجد الحزن رقيق الاهات
والانين
أغمض عيناى لأجد التعب وقد أنتهى
حين لامستنى جفون عينيك
فى أخر قبله
واخر همسه
واخر كلمه
تحملنى أنغام اوتارك الى هدوء وجهك
سنين وانا اعزف على اوتار قلبك
حتى تقطعت اوتارى
وتكسر جيتارى
وصفق المشاهدون بحماس
على اغنيه البعاد
والجفاء
أرجو الا تنسوا التصفيق

0 comments: