أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

( زمان الصمت )


زمان الصمت ياعمرى

الحزن والشكوى
يا خطوة ما غدت تقوى

على الخطوة
على هم السنين

حبيبى يا حبيبى

كتبت اسمك على صوتى
كتبتة فى جدار الوقت

على لون السماء الهادى
على الوادى

على موتى وميلادى

انا عمرى انتظارى لك

لا تحرمنى حياتى لك

( زمان الصمت )

لو تدرى

وش احس
وانا اجلس معاك

وش القلب يهمس للوديد

لو تدرى

ودى اسند كتفك
على صدرى
واسمعك

ولا افكر فى قريب
ولا بعيد

( لو تدرى )


منقوله من خواطر صديقه عزيزة



0 comments: