أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

فوق صفحة فى كتاب الزمن


من زمن .. وقبل ما يكون الزمن

فوق صفحة فى كتاب الزمن
إنكتب إنى أكون أنا الغريب
وتكونى ليا أنتِ الوطن
إنكتب إنى أكون أنا الروح الشريدة
وتكونى ليا أنتِ الجسد
إنكتب إنى أكون أرض العطش
حلم الغلابة فى الليل العليل
ضحكة صبية للزمن البخيل
وتكونى ليا أنتِ المطر
أنتِ الطريق
أنتِ االقمر
والغربة ايه من غير وطن
الارض ايه من غير قمر
الحلم ايه من غير طريق
العشق ايه من غير حبيب
وإحنا جميعاً
غربة و وطن
أرض و قمر
حلم و طريق
عشق و حبيب
مكتوب نكون المستحيل
مكتوب نكون
قصيدة بتتولد .. و .. بتتكتب .. و .. تموت
وحكاية يحكيها الولاد .. ساعة عصارى فوق سطح البيوت
غنيوة لسه صغيرة بتنعزف ع الربابة مع المواويل
مكتوب تكونى إنتِ الوطن
وأكون أنا
-
-
المستحيل
منقول من خواطر صديق عزيز

0 comments: