أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

فى زمنٍ الانهيار


فى زمنٍ ما مضى

فتحتُ أبوابَ قلبَكِ ودخلتُ دون استئذان
ففرحتى
فى زمنٍ ما مضى
فتحتى أبوابَ قلبى و خرجتى دون استئذان
فحزنت
وما بينَ فرحتكِ .. و .. حزنى
كانت حياتى
سيدتى
ًأسأل نفسى أحيانا
ماذا لو أننا تعلمنا فن الحوار .
أدب العتاب
ماذا لو أننا
سيدتى


تعلمنا الطرق علي الأبواب


احتضار بين نفسي ونفسي


اختلاف بكل المقاييس


وتتسع بؤرة الفتور


لأشهد شخص غريب


وأظل ابحث عن أماني


لأجد اختلالا ليس بصغير


اتهامات تصرخ من داخلي


وأخمدها وتنشأ من جديد


وترتسم بداية النهاية


ليظهر المشهد الأخير


ويسدل الستار


في انهيار بطيء




1 comments:

hazem shalaby said...

طيب النص الاول بتاعى و عارفه ... يا ترى النص التانى سارقه من مين