أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

الحب سماااااء لم تمطر شيئا سوى الاحلام

انظرى لى


وارفعى عينيك فى عينى
وقولى شىء
حدثينى ... وامسكينى من ذراعى
غيرينى ... لونينى
علمينى كيف تكون الحياه بعدك
انا بعدك قلب مجروح
انا نهر تاه عن الينبوع
كل الحقائق فى عالمى كذبتها
وعيونك انتى ابلغ نبى
صدقت شيئا واحدا
هو ان تكونى فى الوجود حقيقتى
من غير عينيك انتى
ماذا تكون هويتى
ومهما تغيرت السنين
او سافر الزمن النقى
ابقى دوما وصدرى
اقرب الناس لكى
لكى ابنى بالسطور قصورا
واجعل من كلماتى طيورا
حلمت ان اقطف لكى من السماء نجوما
ولكنى ادركت ان يداى قصيره
لن تصل للسماء قبل الممات
ضمينى الى صدرك
لان الخوف مزقنى
ذوبت لون الليل كحلا
واعرته لكى
لكى تتكحلى
عندها ادركت انى كلما ادرت وجهى
سوف تلقانى
الحب عناق الارواح
عطر فواح
نور يتجدد داخلنا
وشفاء الجراح
الحب سماااااء لم تمطر شيئا سوى الاحلام

0 comments: