أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

حبيبتى .. هبه .. من الله


هذه ايامى


اجدك احلى احلامى
في قلبك عشقى وغرامى
انطق حروفى بداخلك
فأسمعها بأذنى من خلالك
أنطلق بخيالى
فلا اجد لسمائى غير عنوانك
وليلك هو قمرى
وشفتيكى نسيانى
لا اجد غير اسمك فى قاموسى
هبه من الله

والاحساس غريب
جديد عليا ...أحساس جميل
بياخدنى ليك
يوم بعد يوم ياحبيب عنيا
قلبى وروحى بيدوبوا فيك
جنبك حسيت انى عايش حلم اجمل من الغرام
جنبك حسيت انى بحبك حب مايوصفوش كلام
انت اغلى الناس عليا وانت رديت روحى ليا
قبل ماتشوفك عنيا حلمت بيك
حبيبى تعالالى حبيبى قربلى حبيبى
الرومانسى راغب علامه

وتمضى ايامى
بدونك ياغرامى
ساعات مريره
تهتك الروح
وتفارق الجسد
وكأنك فى حياتى
سراب
لا كالطيف الذى لا يفارقنى
وتمضى ايامى
ليل طووووويل
وشمسى ضياء عيناها
لاتفارقنى بسمتها
وتمر الساعات وبعد الساعات
ساعات
اموت انا بالفراق
فقدت ضيائها
فغاب دفئها
فأظلمت سمائى
وعشقت لحظه الغروب فى عالمها
وكأن الشروق لا يأتى ابدا
لانها هى الصباح
وهى المساء
هى كل شىء جميل بعالمى
هى عالمى الخاص
هى نسيانى حين يتوه عنوانى
هى عقلى عندما اعلن جنونى
هى مشاعرى وأحاسيسى
حينما ارسمها على جدار غرفتى
هى لون حياتى
وطعم زكرياتى



وخايف اوعدك ما اوفيش
أقولك فيه تلاقى مافيش
وخايف لو قولتى بردانه
اغطيكى بأحساسى
ماتدفيش
الكنج منير

0 comments: