أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

قلبك الحصين

تحرك الحب الكامن بداخلى
تحرك كالكائنات الأسطوريه
كالبركان الثائر
رجع لينتقم
عاش فى قبر الأحزان
مات فى حلم
فى لحظه
فى كلمه
توقف النبض
تساوى بالصمت
أه يا أنا المعذبه
أه من الألم
أه من الأيام
بعد ضياع العمر
وسرقه النفس
بعد فراق الحبيب





خائف
يترقب
ينظر لوجهها الملائكى


أحلى من القمر
يحلو لها السهر
خائف
يفكر
كيف يمتلكها
يحتويها
يغير ماضيها
وذكرياتها
يكون هو أخر حكايتها
كلامها منه
ينظر بعينها
تشعر بقلبه
يفكر بعقلها




عقلها المعاند
للحب ساقط
تقول
قلبك ماعدش ملكك
مادام عشقتك
سكنتك
مادام بحبك



توقف متسائلا
أين الأحساس
أين المشاعر
المشاعر مش كلام
نفسى أحس بلأهتمام




قالت فى تعجب
قلب واحد مش كفايه فى حبى ليك
أنت عايز ألف قلب يحس بيك
قلب يعشق بس صوتك
قلب يتأمل سكوتك
قلب تانى عشان عنيك





حبك أمتلاك
زهقت من كلامك
تقولين ولا تفعلين
تركتينى عندما أحتجت حضنك
لقربك
لعطفك
أه يا أنا المعذبه بأحتياجك
كالأدمان أتعاطاك
وانتى بالعزه والتكبر
ترفضين
تشعلين بداخلى نار الحنين
أعود لقلبك الحصين

0 comments: