أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

وأنتهت ذكرياتى

وأنتهت ذكرياتى
خلصت حكاياتى
وأقتربت نهايتى
تمسكت بأخر طيف للشمس بداخلى
وأغلقت عينى
وأخذت بأخر نفس عميق بصدرى
دفىء للحياه
نظره شوق وهيام
أستقر الفراق كالغراب الاسود فوق قبرى
وأستسلمت لقدرى الاسود بالحزن
وكتبت قصتى باللون الاحمر القانى
توقفت النهايه برصاصه أغتالتنى
وقذف مدفعى ثقيل يهدم مدينتى
ويكسر أسوار قلبى
صرخه ألم تدوى فى الســــــــــماء هى صوتى
الرعد نبرتى
والامواج صفحتى
والرمال عدد كلماتى
أغنيه عشق وهيام
كالذهب يجذبنى
عيناك
رموشك
لونك
بسمتك عند المغيب
تشتعل حروب فى نفسى من أجل نظره شوق
وألف سنه تمضى من أجل سماع همساتك
ولا تكفينى اليل ولا النهار فى ذكراك
وينتهى الزمان
حيث تنتهى ذكرياتى
وتبدأ فصول أخرى فى حياتى
بلا بكاء
بلا عناد
بلاحزن
بلا فراق
أه يا أنا
أذا تذكرتك
وفى السماء أنتظرتك
وبالليل أشتقتك
ورمال عددتها فى عشقك
حتى أنتهت الاعداد
أرى فى عينيك أنهار عشق
وجبال شوق
أرى خصلات شعرك الذهبيه
كأشعه الشمس الصافيه
وعنادك وقراراتك النابيه
قصتى وهميه
كتبتها بألوان ذاهيه
بلون الاحمر القانيه
لا أقصد العذاب عندما قتلتينى
لأنى أموت كل مساء
وروحى تصعد الى السماء
فأعذرونى معشر العشاق
قلبى ذاق العشق وداؤه الاشواق
أرى بسمتك تنير العالم
وأنتهى الضوء بعينيك
وأظلم القدر من جديد
أه يا أنا
أه من كل لحظه قضيتها مشتاق
فى لوعه الفراق
نار البعاد
ومرار الذكريات
براءه الحب
وجدول الحياه
أشرب من شلال عطفك
وأشرق بداخلك
ونهر الحنان بداخلك
أمان القرب
ودفىء القبلات
أعذرونى معشر العشاق
أنتهت قصتى
ومسحت ذكرياتى
سأبدأ غمر جديد
وحب مديد
سأحرق مدينتى
وأهدم الاسوار
من أجلك
أعلنها حربا على من أراد الانتصار
وأستسلم
أعذرونى أنا فى لحظه أنكسار

0 comments: