أضغط هنا لمراسلتى

عايز اتجوز

عايز اتجوز
نفسى ألبس الكلبشات

ناس نورتنى

أنا موش مزه

أنا موش مزه

انا أتخنقت منك

انا أتخنقت منك

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

أمن الدوله زى نوكيا بتجمع الناس

كفايا خلاويص زهقنا

كفايا خلاويص زهقنا









best movies

best movies
the invisible " best romance movie"

the best music "metal music"

the best music "metal music"
metallica

korn

adema

غيرت أسمى ... ونادتنى بالملك

الحبيبه



كانت صدفة.......



أو هدية ......



أو عطاء ....



نزلت علي من السماء ....



كانها مطر....



خرجت من بين اوراقي .....



تتحدث بكل اللغات.....



أسميتها نيزك....



قد تكون من سماء قريبة.....



تعرفني منذ زمن....



كانت تبحث عني ......



ألبستني أجمل الثياب .....



حاكت لي معطف الشتاء....



غيرت اسمي ......



نادتني بالملك.....



الديكتاتور .....



الاستاذ....



نادتنى بالحبيب



تعانقنا قبل اللقاء....



لأنى أراها فى يومى



وفي أحلامي



فبدون رؤياها



لا أتحمل ألامى



ولا أعيش زمانى



وأنسى دوما وقتى وزكرياتى



قبل رؤياها تغيرت ملامحى



ونال العشق منى



رمتنى بسهام




فى قلبى أصابتنى




والدم ينذف من جسدى


أفقد الحياه تلو الحياه فى فراها

0 comments: